قوانین و مقررات

مشتریان گرامی قبل از شروع به نکات زیر توجه فرمایید:

1-مجموعه تعهدی در قبال حذف فاکتور های ثبت شده نخواهد داشت. قبل از ثبت فاکتور و پرداخت نهایی فایل خود را بررسی کنید ( به لحاظ سایز، تعداد، مبلغ، سرعت تحویل کالا و …)

2- مجاز بودن سفارشات ارسالی ( به صورت حضوری و یا اینترنتی ) طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی الزامیست و اخذ کلیه مجوزها بر عهده سفارش دهنده می باشد.

3- اگر سفارشاتی که ممنوعیت چاپی دارند مانند ( تصویر پول، انواع فال و تاتو، تصاویر بانوان (چهره یا اندام)، آموزش رقص، تصاویر بدنسازی، طرح های ورق های بازی یا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای، شرکت های هرمی، عکس چهره ائمه اطهار و … ) توسط شما ثبت شود و در صورتی که از چشم متصدی کنترل مجموعه دنیای نو دور بماند و وارد پروسه چاپی شود، این سفارش ها توسط مجتمع امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش، کلیه مسئولیت این امر اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این مهم را در نظر بگیرید.

4- سفارشاتی وجود دارند که جهت ثبت آن نیاز به ارائه مجوز می باشد که تعدادی از آنها به شرح زیر است:

آرم شرکت های دولتی، انواع برچسب های تمام لاتین، مواد دارویی، مواد شیمیایی، انواع کارت ضمانت، برچسب های راهنمایی و رانندگی، برچسب مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، مواد آرایشی و بهداشتی و …، که اخذ این مجوزها از سازمان متولّی بر عهده سفارش دهنده می باشد.

5- خطای انجام کارهای چاپی 5 تا 7 درصد ( رنگ، تعداد و …) می باشد.

6- پس از تأیید طراحی و غلط گیری متن، هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

7- %70 مبلغ هنگام سفارش و مابقی در پایان کار از سفارش دهنده دریافت می شود.

8- تحویل پس از تسویه حساب کامل انجام می پذیرد.

9- کلیه تعهدات این مؤسسه فقط زمانی لازم الإجرا می باشد که تعهدات مشتری از لحاظ مالی و تایید طرح و … بصورت کامل انجام پذیرفته شده باشد.

10- حداکثر زمان نگهداری سفارش در موسسه 2 روز می باشد و در صورت عدم دریافت، کالا تحویل انبار شده و به ازاء هر روز هر کیلو 1000 ریال، دریافت می گردد.

(سفارش زیر 1 تن، 1 تن در روز محاسبه می شود) مسئولیت سلامت کالا در انبار به عهده مشتری می باشد.

11- در صورتی که به هر گونه خطا برخورد کردید، مراتب را به تلگرام های پشتیبانی زیر و یا از طریق تماس تلفنی به اطلاع ما برسانید.

تلگرام: 09128390484           واتس آپ: 09025488004                       تلفن: 2و22245441 / (8خط) 88809590