رزومه دنیای نو

 

مجوزها 

 

دنیای نو در یک نگاه

مجموعه دنیای نو در زمینه تامین نیازمندی های مشاغل و صنایع تولیدی (برندینگ) در زمینه های:

  • مشاوره بازاریابی و پخش محصولات و خدمات
  •      چاپ ،  بسته بندی
  •      طراحی گرافیک ، طراحی 3 بعدی ، عکاسی و فیلمسازی
  •      تبلیغات ( تبلیغات محیطی ،امور نمایشگاهی ، طراحی وبسایت ، برنامه نویسی ، بازاریابی  الکترونیک و  هدایای تبلیغاتی )     فعالیت می کند.

این مجموعه در سال  1383  فعالیت خود را در زمینه چاپ و صنایع وابسته آغاز کرد. اما به تدریج دامنه  فعالیت های این شرکت به اقتضای نیاز روز و فناوری ها تازه  گسترش یافت و با تکمیل  واحد های تخصصی  ، این شرکت توانست با یاری خداوند متعال و جلب اعتماد مشتریان  ، بخش اعظمی از نیازمندی های کسب و کار و صنایع تولیدی را  تحت پوشش قرار داده  و در راستای رسالتش ،  دنیایی نو در مقابل دیدگان  صاحبان مشاغل  ترسیم کند تا با شیوه ای صحیح کسب و کار خود را رونق بخشند .

خط مشی این شرکت در ارائه خدمات  ، مبتنی بر استانداردهای مدیریت کیفیت و رعایت همه جانبه حقوق مشتریان است . بهره مندی از  تخصص مبتنی بر دانش و تجربه ،  باعث شده است این شرکت پروژه های بسیاری را با موفقیت مدیریت کرده و با مجموعه های معظم تولیدی و صنعتی در تمام نقاط کشور افتخار همکاری داشته باشد. علاوه بر آن ، استقبال مشتریان از شیوه منسجم و یکپارچه ی ارائه خدمات باعث شده است که به لطف این رضایت ، مشتریان معرفی شده سهم قابل توجهی در بین مخاطبان ما داشته باشند . همچنین با پایبندی  به تعهد و ارتقا کیفیت  و گاها توان اجرایی انحصاری در برخی پروژه های پیچیده و فنی ، افتخار داریم که پذیرای مشتریان بسیاری در ورای مرزهای میهن مان هستیم .

آنچه زمینه ساز این توفیق گشته است توجه و اهتمام وافر این مجموعه  جهت فراهم نمودن سندی جامع از تمامی نیاز های های مشاغل و صنایع تولیدی   و بستر سازی عملیاتی آن بوده است که از همان روز نخست تا به امروز با جدیت  پیگیری می شود و خرسندیم که امروز ما حصل سالها تجربه و تلاش بی وقفه متخصصین این شرکت در قالب وب سایت و کاتالوگ محصولات دنیای نو ، در خدمت مشتریان محترم قرار گرفته است .

دنیای نو به برندینگ  به عنوان یک استراتژی واحد نگاه می کند و اعتقاد دارد که فرآیند های بازاریابی ، تبلیغات ،چاپ ، بسته بندی و فروش و … می بایست با انسجام محتوایی و هدفی واحد دنبال شوند .برای استحقاق این موضوع تلاش شده است خدمات ارائه شده در این شرکت به گونه ای کامل و جامع  باشد تا تمامی نیاز های کسب و کار مشتریان را تحت پوشش قرار دهد .

ماموریت و اهداف :

دنیای نو با اتکا بر توانمندهای حاصل از سالها مدیریت و اجرای پروژه های موفق ، در صدد است تا با معرفی  استراتژی ها و نیازمندی های مشاغل و اجرای آنها ، مسیر پر فراز و نشیب کسب و کار  را برای مشتریان عزیز هموار کند و ضمنا تلاش می کند تا بسته ای  جامع  از تمام این نیازمندیها را به صورت منسجم و طبقه بندی شده و با مشاوره کامل در اختیار متقاضیان قرار دهد تا هر مشتری بسته به نیاز شغلی خود از این خدمات استفاده کند .

مجموعه  دنیای نو در  تهیه و تدوین و بروز رسانی این مجموعه جامع (کاتالوگ محصولات و خدمات دنیای نو ) و البته مهم تر از آن کسب توانایی و بستر سازی  برای اجرای عملیاتی آنها جزو شرکت های پیشرو (شاید هم اولین شرکت با این گستره فعالیت) می باشد که جز در سایه اعتماد مشتریان و تلاش های بی شائبه پرسنل دنیای نو دست یافتنی نبود .

مفتخریم پس از 13 سال از آغاز فعالیت دنیای نو ،  به طور کلی در قالب  6 فصل و 28 بخش عمده  و به صورت موردی با بیش از 350 عنوان محصول و خدمات ، در جهت  رفع نیازهای مشتریانمان گام بر می داریم.

 مجموعه دنیای نو  براي تحقق اهداف به منظور افزايش بهره وري و میزان رضایتمندی مشتریان  محورهاي ذيل را به عنوان راهكارهاي اصلي ،  سرلوحه كار خود قرار داده است:

1-  جلب رضايت مشتریان و حفظ كرامت آنان از طريق برخورد مناسب ،ارائه خدمات شفاف  و اطلاع رساني دقيق

2-    بهرمندی از نیروی انسانی متخصص ، با تجربه و خلاق

3-  استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه های طراحی ، عکاسی ، چاپ ، بسته بندی و …

4-  استفاده از  نرم افزارهاي روز و  سيستم هاي خودكار (CRM) در فعاليت هاي اجرایی و فرآیندهای اداری جهت تسهیل ارئه خدمات

5-    تلاش مستمر جهت تحت پوشش قرار دادن محصولات و خدمات جدید و رویکردهای نوین

6-  پایبندی به اصول بهبود مستمر کیفیت در زمینه  ارائه خدمات و محصولات  و ارتقا سطح کیفی تجهیزات و نیروی انسانی همگام با دانش های جدید  

چارت سازمانی دنیای نو :

دنیای نو متشکل از 5 واحد اصلی می باشد که زیر نظر مستقیم  مدیریت فعالیت دارند . به منظور تسریع فرآیندها ، تسهیل ارائه خدمات و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ، خودکار سازی فرآیندهای بین بخشی با بهره گیری از سیستم های نوین سخت افزاری و نرم افزاری   از اواخر سال 1993 در دستور کار شرکت قرار گرفت که با پایان فاز عملیاتی هم اکنون در حال بهره برداری میباشد . با عملیاتی شدن  این سامانه ، گامی مهم در زمینه جلب رضایت مشتریان برداشته شد که بواسطه آن  تسهیل فرآیند ها از سفارش تا تحویل کالا ، تسریع رسیدگی به درخواست ها و پیگیری لحظه ای و اطلاع رسانی مرحله به مرحله پروژه و … مقدور خواهد بود .

  •    واحد بازاریابی و فروش :

واحد بازاریابی و فروش دنیای نو با بهر گیری از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده ،  وظیفه کارشناسی نیاز های مشتریان ، انجام تحقیقات بازار و  تحلیل فرآیند های بازاریابی ،  فروش، تبلیغات  و به طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان را به عهده داشته  و  همچنین  به عنوان اولین خط ارتباطی ، با حفظ احترام و کرامت موظف به پاسخگویی به در خواست های تماس گیرندگان ، انجام مشاوره اولیه و  پیگیری های مربوطه می باشند .

  •    واحد بازاریابی الکترونیک :

 این واحد شامل بخش مدیریت وب سایت و مدیریت شبکه های مجازی می باشد .

وب سایت موسسه علاوه بر معرفی محصولات و خدمات شرکت با ارائه جزئیات کامل از تمام جوانب و مراحل انجام خدمات ، به جرات در شمار یکی از کامل ترین منابع مورد استفاده مشاغل و صنایع تولیدی  قرار دارد که زحمات زیادی برای فراهم نمودن این مجموعه  کشیده شده است . جهت رفاه حال مشتریان ، تمهیداتی جهت سفارش و  استعلام آنلاین هزینه ها از طریق وب سایت موسسه فراهم شده است همچنین با فاز دوم ارتقا CRM  ،   ایجاد یکپارچگی با وب سایت ،  امکان پیگیری سفارشات ، گزارش گیری ، سوابق همکاری ، امور مالی و سایر خدمات در بستر فضای آنلاین قابل انجام خواهد بود .

تولید محتوی  “مقالات آموزشی ” در زمینه های مرتبط  و ” اخبار حوزه کسب وکار ”   در سایت موسسه به عنوان یکی دیگر از وظایف این واحد  است  که به منظور ارتقای دانش مخاطبان دنیای نو به صورت مستمر ، بروزرسانی شده و جهت تسهیل  دسترسی ،  در سایر شبکه های مجازی  مانند فیسبوک ، اینستاگرام ، تلگرام ، لینکداین و… نیز به اشتراک گذاشته می شوند .

  •    واحد بازرگانی و تولید :

این واحد متشکل از دو بخش بازرگانی و تولید است که بخش بازرگانی موظف به  تامین مواد اولیه و متریال مورد نیاز موسسه می باشد.  انجام تحقیقات جهت انتخاب بهترین نوع متریال و شناسایی و عقد تفاهم نامه همکاری با تولید کنندگان این ملزومات ،  از جمله وظایف اصلی این واحد می باشد .

بخش تولید نیز در تعامل با بخش بازرگانی موظف به اجرای عملیاتی پروژه ها می باشد و علاوه بر آن کار نظارت بر کیفیت تولید را بر عهده دارد .به دلیل اهمیت مساله کیفیت در تولید و نقش آن در رضایتمندی مشتریان ، عملکرد این واحد با جدیت بیشتری از سوی مدیریت نظارت می گردد .  همچنین در صورت نیاز و در خواست مشتریان ، امکان بازدید حضوری و نظارت بر روند اجرای پروژه ها نیز  وجود دارد .

  •     واحد طراحی :

واحد طراحی دنیای نو به عنوان یک بخش تخصصی ، با استفاده از دانش روز و توان بالای پرسنل این واحد آماده انجام پروژه ها در سطوح عالی می باشد . جهت رفاه حال مشتریان عزیز کلیه امور  مربوط به طراحی گرافیک ، طراحی 3 بعدی ، فیلمسازی ،  تصویر سازی ، عکاسی ، طراحی وب ، برنامه نویسی و برنامه های چند رسانه ای و … به صورت کامل قابل انجام است . با توجه به استراتژی  این شرکت در جهت رفع کامل  نیازهای مشتریان ، هیچگونه واسپاری پروژه به بیرون صورت نمیگیرد و واحد طراحی نیز به همین واسطه با بستر سازی های لازم و بهرمندی از نیروهای کارآمد در حوزه های مختلف به فعالیت می پردازد .  

  •     واحد انفورماتیک (IT) :

با گسترش فعالیت های شرکت در حوزه های مختلف و متعاقبا افزایش درخواست ها ، وجود سامانه ای یکپارچه جهت تسریع روند ارائه خدمات و حفظ ارتباط با مشتریان احساس میشد . از این رو این واحد ماموریت یافت با پیاده سازی این سامانه ، کلیه فرآیند های درون سازمانی و ارتباط با مشتری (CRM) را بهینه سازی کند .  با استقرار این سامانه بخش عمده ای از فعالیت های این شرکت در زمینه های بازاریابی ، طراحی ، مدیریت ارتباط با مشتریان و … در بستر های سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه رایانه ای انجام می شود که این واحد موظف به رسیدگی به نیازهای موسسه در این زمینه ها می باشد . ارتقا کیفیت سخت افزارها و تجهیز سیستم به  جدیدترین نرم افزارها و آموزش مستمر کارکنان از جمله سایر اقدامات این واحد می باشد .

  •      واحد اداری :

واحد اداری دنیای نو از بخش های پرسنلی ، حسابداری ، ترابری و حقوقی تشکیل شده است . وظیفه این واحد رسیدگی به مسائل داخلی موسسه ، امور مربوط به نیروی انسانی ، تدارکات و ترابری ، امور مالی ،  حسابداری و مسائل حقوقی می باشد .

محصولات و خدمات دنیای نو :

تجربه نشان داده است گستردگی خدمات قابل ارائه در حوزه نیازمندی های کسب و کار و مراکز تولیدی ،  باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب محصول و خدمات شده  که تبعات نا مطلوبی را برای بقای شرکتها خواهد داشت . از این رو دنیای نو با استناد به تجربه و بررسی های کارشناسی ، جهت تصمیم گیری بهتر و دسترسی ساده تر به محصولات و خدمات ، کلیه این موارد را در  قالب 6 فصل اصلی  و 28 بخش فرعی تقسیم بندی نموده که هر بخش نیز بسته به تنوع خود تکفیک بندی شده است  که در ادامه به توضیح مختصر هر کدام از فصل های اصلی می پردازیم : 

  •      فصل1 – مشاوره و بازاریابی :

بی شک اصلی ترین موضوع در زمینه بقای کسب و کار و شرکت ها ،  داشتن  استراتژی های لازم جهت بازاریابی ، فروش ، پخش محصولات، ارائه خدمات  و تبلیغات می باشد .مدیریت کسب و کار  بدون استراتژی صحیح نتیجه ای جز اتلاف منابع را در پی نخواهد داشت . تعیین این استراتژی کاری تخصصی است  که بسته به نیاز های هر شغل رویکرد متفاوتی را می طلبد. در طول سالهای فعالیت دنیای نو  تنوع بالای مشتریان به لحاظ  صنفی و شغلی ،  بتدریج باعث ارتقای دانش تخصصی در این حوزه گردیده و کسب تجربه های موفق باعث شده است این مجموعه  بتواند الگوی مناسبی از خدمات مورد نیاز مشاغل  را بسته به نیاز هر شغل طراحی و در قالب بخش های زیر ارائه دهد .  

مشاوره و برنامه ریزی و بودجه بندی تبلیغاتی

بازاریابی جهت فروش محصولات یاارائه خدمات

  •   فصل 2- طراحی، عکاسی، فیلمسازی

یکی از عواملی که باعث کارآمدی استراتژی های برندینگ می شود ، توجه به زبان تصویر و نقش پر رنگ آن در تاثیر گذاری بروی مخاطبان است .  طراحی , عکاسی و فیلمسازی ابزارهای موثری برای نیل به این مقصود می باشند . دنیای نو با توجه به اهمیت بالای این مورد  ، همواره بر ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه تاکید داشته و با بهره مندی از طراحان خلاق و توانمند  توانسته است در سالهای فعالیت خود پروژه های بزرگی را با موفقیت به اجرا برساند . خدمات این فصل  در دو بخش زیر انجام می شود  :

طراحی و اجرای گرافیک

عکاسی و خدمات تصویری – فیلمسازی

  •      فصل 3-چاپ،بسته بندی،خدمات پس از چاپ

بخش عمده ای از نیاز های مشاغل (هم  در زمینه تولید و هم بازاریابی و تبلیغات ) به واسطه پروژه های چاپ محقق می شود. از این رو خدمات ارائه شده در این فصل از تنوع بالایی برخوردار هستند که به صورت طبقه بندی شده از طریق وب سایت این شرکت در دسترس می باشد . با یاری خداوند متعال ، این فصل از آغاز فعالیت دنیای نو  به صورت ویژه توسعه یافت که  امروز خرسندیم که تمامی مراحل چاپ، بسته بندی و خدمات پس از چاپ (از طراحی و لیتوگرافی تا مونتاژ ) با بالاترین کیفیت و  استفاده از بهترین تجهیزات و مرغوب ترین متریال در این مجموعه انجام می پذیرد . خدمات این فصل در قالب 6 بخش زیر قابل ارائه می باشد :

پروژه های چاپ

خدمات دفترفنی

صحافی

هولوگرام و لیبل

صنایع بسته بندی

ساک دستی

    

  • فصل 4- تبلیغات محیطی و امور نمایشگاهی
  •  

امروزه با رشد روز افزون مشاغل و کسب کار ها ، تبلیغات محیطی از جمله روش های موثر در تبلیغات هستند که قابل توجه صاحبان مشاغل مختلف قرار گرفته اند. با توجه به اینکه تبلیغات محیطی از ظرفیت بالایی در جذب مخاطب برخوردار است ، دنیای نو با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم ، موارد متنوعی از این قبیل تبلیغات (از بیلبورد تا نورپردازی های محیطی و … )  را تحت پوشش خدمات خود  قرار داده است . همچنین با توجه به نقش موثر تبلیغات در همایش ها و نمایشگاه ها ، خدمات کامل مرتبط با برگذاری این رویداد ها نیز به این فصل اضافه شده است تا نیاز های مشتریان این بخش ها به طور کامل و در یک مجموعه جامع و بدون اتلاف زمان و هزینه اضافی انجام گیرد . خدمات این فصل در قالب 9 بخش تحت عناوین ذیل قابل ارائه می باشد .

تبلیغات محیطی

بالن

استند

غرفه آرایی ودکوراسیون

پرچم

لوح

تندیس

ماکت سازی

بج سینه ،مدال،آویز گزدنی، کاپ

  •     فصل 5- تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

با معرفی تکنولوژی ها ی جدید ، همواره صاحبان مشاغل از این فناوریها برای معرفی کالا و خدمات خود بهره برده اند . شیوع بالا و گستردگی استفاده از تکنولوژی های هوشمند باعث شده است این مسئله اهمیت بیشتری پیدا کند ، چرا که هزینه های این روش های تبلیغاتی کمتر از سایر روش ها است و این در حالی است که اگر به درستی اجرا شوند کارآمدی بیشتری هم خواهند داشت .  حرکت در مسیر تکنولوژی ، همواره یکی از اصلهای مهم  مجموعه دنیای نو بوده است از این رو همزمان با پیدایش این تکنولوژی ها ، بررسی های کارشناسی زیادی در این شرکت صورت گرفت تا به الگوی جامع وکارآمد  در زمینه بازاریابی الکترونیک ختم شود. خدمات این بخش شامل موارد ذیل می باشد :

ساخت صفحات وب

برنامه نویسی تخصصی

مالتی مدیا

تبلیغات سمعی و بصری ، بازاریابی الکترونیک

  •      فصل 6- هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به عنوان راهی برای نشان دادن احترام و القای حس ارزشمندی و کرامت به مشتریان ، به عنوان یکی  از بهترین و موثر ترین شیوه های تبلیغاتی شناخته می شود . تنوع بالای محصولات و خدمات در حوزه هدایای تبلیغاتی ، باعث شده است شرکت های ارائه دهنده این خدمات تنها قادر به ارائه بخشی از این موارد  باشند  لذا با توجه به نبود مرجعی کامل در این زمینه ، مجموعه دنیای نو  از سالیان قبل در راستای توسعه فعالیت ها ، تکمیل محصولات این گروه را نیز آغاز کرد و طی این سالها مجموعه ای کامل از انواع هدایای تبلیغاتی را برای استفاده مشاغل و اصناف مختلف فراهم نمود . این فصل شامل 4 بخش اصلی می باشد که بسته به میزان تنوع محصولات ، زیر بخش های متعددی را شامل می شوند :

هدایای تبلیغاتی (Gift)

سررسید و دفتر تلفن

تقویم

کتب نفیس

  •      فصل 7- دنیای پخش

پخش، فرآیند فروش و ارائه محصول یا خدمات به مشتریان است. که بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی همراه با عواملی مانند محصول، قیمت و ارتقاء به حساب می آید. محصولات و خدمات از طریق کانال هایی مانند فروش مستقیم، تجارت الکترونیک، مکان های خرده فروشی و شرکا توزیع می شوند. استراتژی توزیع ممکن است شامل چند کانال باشد،( با استراتژی قیمت گذاری جداگانه برای هر یک). در استراتژی توزیع ، بکارگیری روش های مختلف مدیریت شرکای کانال امری رایج است. پخش معمولا یک عنصر جغرافیایی دارد و استفاده از کانالهای مختلف برای مناطق متفاوت روشی متداول است. برای مثال، از شرکا، ممکن است برای دسترسی به بازارهای بین المللی استفاده شود. این فصل شامل 1 بخش اصلی می باشد:

پخش محصولات

  •    
  •  
  •  
  •  
  •  فصل 8- صادرات و واردات

پخش، فرآیند فروش و ارائه محصول یا خدمات به مشتریان است. که بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابواردات در واقع به معنی ورود کالا می باشد که البته تنها کالا مدنظر نبوده و در زمینه خدمت نیز این واژه به کار می رود. واردات یعنی یک کالا از یک کشور مشخص به قلمرو گمرکی مشخصی در یک کشور دیگر وارد شود. بابت این عمل نیاز به تبادل ارز بین کشور مبدأ و کشور مقصد و البته کشور ثالث نیز وجود داشته که به زبان ساده ارز بین فروشنده و خریدار تبادل می شود.

این فصل شامل 1 بخش اصلی می باشد:

صادرات و واردات

برخی از مشتریان دنیای نو عبارتند از :  

 
 

 

ارگانهای دولتی

آژانس هواپیمایی

گروه پوشاک

گروه عمرانی

تولیدات موسیقی

مواد غذایی

مراکز بیمه

لوازم پزشکی

لوازم خانگی

لوازم آرایشی و بهداشتی

فست فود

شهرداری تهران

شرکتهای سرمایه گذاری

شرکت های پخش موسیقی و سینمایی

شرکت های نفتی

شرکت های لوازم لوکس خارجی

شرکت های صنعتی خارجی

تولیدات سینمایی

سازمانها و نهادهای بین المللی

رستوران

مراکز فرهنگی

بازیهای کامپیوتری

شرکت های خدماتی

مهد کودک

هتل ها

شرکت های بازرگانی

همکاران

انتشارات

خشکشویی

موسسات حمل و نقل

شرکت تولیدات فرآورده های کشاورزی ، دامی

مراکز تفریحی

صدا و سیما

بانکها

گروه صنعتی

دانشگاه ها

گروه خودرو ساز

سازندگان قطعات خودرو

موسسات آموزشی

موسسه کامپیوتری