مقالات

معرفی وبسایت مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) یکی از مسیرهایی است که پیش روی کسب و کار شما قرار دارد تا با وارد شدن در آن برند خود را به دیگران معرفی کنید.

 دیجیتال مارکتینگ به شاخه‌های متعددی تقسیم می‌شود که در این مقاله به طور خلاصه وبسایت مارکتینگ را با به شما معرفی خواهیم کرد.

وب سایت مارکتینگ

بازاریابی وب سایت به معنای تبلیغ یک وب سایت تجاری به منظور جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. این بازدیدکنندگان باید افرادی باشند که احتمالاً خدمات یا محصولات کسب و کار را خریداری می کنند. بازدیدکنندگان بیشتر به معنای فرصت های بیشتری برای تلاش برای متقاعد کردن مشتریان به خریدار است.

بازاریابی وب سایت معمولاً به معنای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو است برای اینکار باید وارد جزئیات بیشتر بازاریابی سایت شد. وب سایت مارکتینگ از طریق تبلیغات(ریپورتاژ آگهی و تبلیغات گوگل)، سئو و طراحی اصولی سایت انجام می‌شود.

بازاریابی تبلیغاتی راهی برای دستیابی به افراد از طریق روش های تبلیغات پولی است. وقتی از بازاریابی تبلیغاتی استفاده می‌کنید، پیام‌ها  یا بنرهای خاصی را ایجاد می‌کنید تا مردم را تشویق به کلیک بر لینک مورد نظر شما کنند. چه برای ثبت نام در یک خبرنامه چه خرید محصولات خود، از یک پیام هدفمند برای ترغیب مخاطبان خود به تعامل با کسب و کارتان استفاده می کنید.

  • سئو (SEO)

SEOبهینه سازی موتور جستجو یا 

 فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت به یک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است.سئو به جای ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی، ترافیک بدون پرداخت (معروف به نتایج “طبیعی” یا “ارگانیک”) را هدف قرار می دهد. ترافیک بدون پرداخت ممکن است از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی دانشگاهی، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی ویژه کسب و کار شما، منشاء گرفته شود.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، سئو نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتری که رفتار موتورهای جستجو را دیکته می کند. آنچه افراد جستجو می کنند، عبارات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو و اینکه کدام موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد نظر ترجیح داده می شوند را در نظر می گیرد. سئو به این دلیل انجام می شود که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشند، یک وب سایت بازدیدکنندگان بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند. این بازدیدکنندگان می توانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.

  • طراحی سایت

طراحی سایت با اصول به طراحی و توسعه وب سایت های سئو پسند اشاره دارد. یک وب سایت دوستدار SEO از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند، مانند ارائه یک تجربه سازگار با موبایل، زمان بارگذاری سریع و URL های توصیفی. کسب و کارها با تمرین طراحی وب سایت SEO، درک و رتبه بندی وب سایت آن شرکت را در نتایج جستجو برای موتورهای جستجو آسان تر می کنند که می تواند منجر به افزایش رتبه و ترافیک شود.

  • تبلیغ گوگل یا گوگل ادورز (همین الان صفحه اول گوگل باشید)

تبلیغات در گوگل، گوگل ادز یا گوگل ادورز نامیده می‌شود. محبوبترین موتور جستجو در دنیا گوگل است پس بهترین مکان برای دیدن شما هم گوگل است. برای داشتن تبلیغات در گوگل در ابتدا نیاز است که شما سایت خود را در گوگل ثبت نام کنید و نوع تبلیغات مدنظر خود را مشخص کنید. از آنجایی که قیمت تبلیغات به دلار محاسبه می‌شود در ایران هزینه این نوغ تبلیغات بسیار زیاد است اما نگران نباشید از آنجایی که تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی CPC پرداخت می‌شود نگران هزینه‌ها نباشید شما به همان میزان که کاربران رو تبلیغات شما در گوگل کلیک می‌کنند باید هزینه پرداخت کنید.

منبع: رایا مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *