مقالات

اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی و تاثیر آن در فروش و کسب و کار

unnamed

امروز استفاده از ساک دستی یکی از شیوه‌ هایی است که برای تبلیغات استفاده می‌شود . اگر یک مشتری بعد از خرید محصول را در یک نایلون ساده تحویل بگیرد ممکن است پس از خروج از فروشگاه ، نایلون خیلی زود دور انداخته شود ، این کار علاوه بر آسیب رساندن به طبیعت باعث لطمه زدن به اعتبار برند نیز می‌شود و قطعاً مشتری پس از آن نام برند و فروشگاه را فراموش می‌کند و این کار برای هر کسب و کاری ممکن است رخ دهد اما استفاده از ساک دستی می‌تواند این مشکل را به راحتی حل کند .

امروزه برای تبلیغات تقریباً همه ی افراد استفاده از ساک دستی تبلیغاتی را امتحان کرده اند ، زیرا این محصول اهمیت بسیار بالایی در ارائه محصولات و تبلیغ نام برند دارد . از دلایل محبوبیت این وسیله دوام و عمر طولانی مدت آن می‌باشد ، که این ویژگی باعث ماندگاری نام برند و محصول شما در ذهن مشتری میشود . ساک دستی های تبلیغاتی در انواع مختلف و طرح های متنوع تولید میشوند . ساک دستی ‌های تبلیغاتی بدون نیاز به هیچ توضیحی می‌توانند یک وسیله تبلیغاتی بسیار عالی باشند . شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را به صورت خلاقانه‌ای ایجاد کنید که اثر بیشتری بر روی مخاطب خود بگذارید . این محصول در جنس ها و انواع مواد اولیه مختلفی مانند پارچه ، کاغذ و پلاستیک تهیه می‌شود و برای اینکه بتوانید یک طراحی متفاوتی برای خود داشته باشید حتماً باید اصول اولیه آن را کاملاً بلد باشید و طبق آن عمل کنید تا به طرح مورد نظر خود دست یابید .

اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی

برای داشتن یک ساک دستی تبلیغاتی باید حتماً اصول آن را دنبال کنید برخی از این اصول شامل موارد زیر می‌باشد  :

۱ . انتخاب رنگ : اولین نکته ‌ای که در اصول طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید به آن توجه کنید ، انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌باشد . زیرا این دو مورد در جلب توجه مخاطب تاثیر زیادی دارد . برای انتخاب رنگ ساک دستی می‌توانید از رنگ‌های اصلی استفاده کنید ، رنگی که تاثیری ماندگار بر ذهن مخاطب داشته باشد . استفاده از یک طراحی گرافیکی زیبا می‌تواند باعث بهتر دیده شدن کار شما شود .

۲ . کیفیت چاپ : یکی از اصول طراحی ساک دستی ، کیفیت چاپ آن می‌باشد .  وضوح و کیفیت چاپ اهمیت بسیار زیادی در تبلیغات دارد . حتما باید رنگ فونت نوشته ‌ها و اندازه آن ها با چاپِ متناسب و با کیفیت باشد ، زیرا در چاپ بی‌کیفیت نوشته ها قابل خواندن نخواهند بود .  چاپ بر روی پارچه با چاپ بر روی دیگر وسایل متفاوت است ، اما مهم ترین نکته این است که اطلاعات برند بر روی آن ها به طور روشن و واضح چاپ شود .

۳ . فونت : بعضی از افراد در طراحی ،از فونت‌ های عجیب و غریب استفاده می‌کنند ، اما فونت حتماً باید ساده و قابل خواندن باشد تا باعث تاثیر داشتن تبلیغات شما شود .

۴. متن : از زیاده روی کردن در استفاده از متن برای تبلیغات اجتناب کنید و تنها متنی را انتخاب کنید که مطمئن هستید توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند .

۵ . هنگام طراحی بدنه ساک دستی به قسمت های پانچ شده توجه کنید .

۶ . کاغذ های مختلف ، کیفیت های متفاوتی از هر رنگ را نشان میدهند .

۷ . آن را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید ، زیرا در مقابل سود زیاد هزینه ی آن ناچیز است .

۸ . توجه به جنس : هر جنسی برای چاپ کیفیت مخصوص به خود را دارد . جنس ساک دستی باید همان ابتدا مشخص شود . جنس ساک دستی تبلیغاتی با توجه به کاربرد آن مشخص میشود. اگر محصول وزن سنگینی داشته باشد باید برای آن جنسی مقاوم و محکم انتخاب کنید. اگر محصول شما دارای وزن سبکی میباشد میتوانید برای آن ساک دستی تبلیغاتی  کوچک انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *