مقالات

بالن‌ تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

advertising ballon2

شکی نیست که ابزارهای تبلیغات محیطی مانند بنرها، بروشورها و کاتالوگ‌ها و… کاملاً مؤثر هستند. اما ابزارهای دیگری هم هستند که از میزان جلب توجه و جذابیت بیشتری برخوردارند. در حال حاضر استفاده از انواع سازه‌های بادی در بین کسب و کارهای مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ از بالن‌های غول‌پیکر گرفته تا آرک‌ها، ماکت‌ها و عروسک‌های بادی و رقصان.

اگرچه سال‌ها از تولید و توسعه بالن‌ها و بادکنک‌ها و سازه‌های بادی تبلیغاتی می‌گذرد، اما هنوز برای مردم منحصر به فرد و جذاب است.

با استفاده از این روش تبلیغاتی می‌توانید محتوای خود را روی بالن‌هایی با اشکال مختلف و رنگ‌های جذاب چاپ کنید و در ارتفاع موردنظر با طناب‌های محکم قرار دهید.

اندازه‌ بالن‌های تبلیغاتی

بالن‌ها بیشتر با قطر ۱ تا ۴ متر ساخته می‌شوند که انتخاب اندازه بالن به مواردی مانند نظر کارفرما، محل قرارگیری و … بستگی دارد.

برای مثال مقابل درب رستوران‌ّ‌ها نمی‌توان از بالن‌های بسیار بزرگ استفاده کرد اما در نمایشگاه‌ها که فضا باز است می‌توان از بالن‌هایی با قطر ۵ متر نیز استفاده کرد.

ارتفاع بالن‌های تبلیغاتی

جذابیت اصلی این روش تبلیغاتی، قرارگرفتن در ارتفاع است به همین دلیل بالن‌ها معمولا در ارتفاع ۲۰ تا ۸۰ متری اجرا می‌شوند.

البته بالن‌هایی که با هوا پر شده‌اند توانایی اوج گرفتن ندارند و باید روی سطحی قرار بگیرند.

ساختار بالن‌های تبلیغاتی

بالن‌ها در شکل‌های و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند اما نوع گلابی‌شکل و کروی آن‌ها کاربرد بیشتری دارد.

البته سازه‌های بادی در هر شکل و اندازه‌ای قابل اجرا می‌باشد و محدودیتی ندارد.

همانطور که می‌دانید سازه‌های بادی برای مخاطبین بسیار جذاب هستند و شما از این فرصت می‌توانید برای جلب نظر مشتریان خود استفاده کنید همچنین می‌توانید یک سازه بادی مخصوص و مربوط به برند خود طراحی کنید و در مکان‌های مختلف استفاده کنید که در برندسازی نیز قدمی موثر است.

گاز بالن‌های تبلیغاتی

بالن‌ها معمولاً با گاز سبک هلیوم پر می‌شوند اما به دلیل قیمت بالای این گاز، هیدروژن را جایگزین آن می‌کنند. البته گاز هیدروژن محدودیتی دارد؛ به‌دلیل سنگینی بیشتر نسبت به هلیوم، مناسب بالن‌های با قطر کمتر از 3 متر نیست و در بالن‌های ابعاد بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

در سازه‌های بادی غول‌پیکر که اغلب روی یک سطح قرار می‌گیرند و نیاز به ارتفاع گرفتن نیست از هوای معمولی استفاده می‌شود.

جنس بالن‌های تبلیغاتی

بالن‌های تبلیغاتی از pvc با کیفیت و مرغوب ساخته می‌شوند تا در برابر وزش باد مقاوم باشند و به راحتی آسیب نبینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *