اخبار

برگزاری سومین نمایشگاه آینده چاپ در بهار ۱۴۰۴

4547059

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران گفت سومین‌دوره نمایشگاه آینده چاپ در بهار سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

نشست صمیمانه نمایشگاه آینده چاپ ایران ظهر روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی برگزار شد. در این نشست که به بهانه روز خبرنگار برگزار شده بود اطلاعاتی درباره روند برگزاری نمایشگاه آینده چاپ داده شد.

بابک عابدین رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران گفت: به دلیل اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و پس از آن سانحه سقوط بالگرد و شهادت ریاست جمهوری همراه شد، از آنجایی که ما برای برگزاری نمایشگاه با وزارت امور خارجه ارتباط بسیار خوبی داشتیم برای دعوت مهمانان اقدامات لازم مانند قبل پیش نرفت، به این ترتیب برای حفظ کیفیت برگزاری این نمایشگاه تصمیم بر این شد تا دوره سوم این نمایشگاه را در بهار ۱۴۰۴ برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولید منجر به فعالیت صادراتی می‌شود گفت: آشنایی و شناخت بازار هدف و استراتژی‌های از نظر رنگ و کیفیت محصول و در نهایت جذابیت بسته‌بندی مهم است. باید بدانیم بازار هدف چه مقدار واردات دارد، تا با شناسایی آنمان واردات و مصرف آن‌ها منجر به سود و تولید ثروت شویم. در نتیجه در زمینه بازار هدف تحقیق و بررسی انجام خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی در پایان گفت: بخش خصوصی در زمینه‌های خرد و کلان می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار دولت برای افزایش موفقیت بگذارد، هدف اصلی نمایشگاه آینده چاپ ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان ایرانی و بین المللی است تا محصولاتی تولید شود که بتواند موجب افزایش صادرات در ایران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *