اخبار

جزئیات برگزاری ۱۳۶امین نمایشگاه واردات و صادرات چین

20200214044201421618 b

صد و سی و ششمین نمایشگاه واردات و صادرات چین از ۱۵ اکتبر تا ۴ نوامبر یعنی ۲۴ مهر ماه تا ۱۴ آبان ماه در سه فاز در گواگنژو چین برگزار می‌شود.

فاز اول این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۱۹ اکتبر است نمایشگاه مخصوص ارائه محصولاتی مرتبط با محصولات الکترونیکی مصرفی، لوازم برقی خانگی، قطعات یدکی، تجهیزات روشنایی، محصولات الکترونیکی و الکتریکی، سخت افزار و ابزار خواهد بود.

فاز دوم این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۷ اکتبر برگزار می‌شود شامل محصولاتی مانند سرامیک های عمومی، اقلام خانگی، ظروف آشپزخانه و کارد و چنگال، بافندگی، محصولات حصیری و آهنی، محصولات باغبانی، تزیینات منزل، محصولات جشنواره، هدایا و ظروف ممتاز، ظروف و لوازم هنری، شیشه‌های هنری، مصالح ساختمانی و تزئینی،‌ تجهیزات بهداشتی و حمام و مبلمان خواهد بود.

فاز سوم این نمایشگاه  که از ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر برگزار می‌شود،‌ محصولات ارائه شده شامل منسوجات خانگی ، فرش و ملیله، لباس مردانه و زنانه، لباس زیر، ورزش، خز، چرم، لوازم جانبی مد، مواد اولیه نساجی و پارچه، کفش و کیف، غذا، محصولات ورزشی، مسافرتی و تفریحی، داروها، محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی، محصولات و مواد غذایی حیوانات  خانگی، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت شخصی، لوازم اداری، اسباب بازی‌ها، پوشاک کودکان و لوازم کودک و نوزادان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *