اخبار

راه اندازی بزگترین کارخانه خمیر کاغذ جهان در برزیل

0suzano

شرکت ANDRITZ یک کارخانه خمیر کاغذ جدید را برای تولیدکننده خمیر برزیلی سوزانو در شهرداری ریباس دو ریو پاردو، ایالت ماتو گروسو دو سول راه اندازی کرده است.

هنگامی که این کارخانه به طور کامل راه اندازی شود، بزرگترین کارخانه تولید خمیر اکالیپتوس تک خطی جهان با ظرفیت تولید سالانه 2.55 میلیون تن خواهد بود. همچنین یکی از معدود کارخانه‌های خمیر کاغذ در جهان خواهد بود که بدون سوخت‌های فسیلی کار می‌کند و بر اساس مواد اولیه صد در صد درختان کاشته شده خمیر کاغذ تولید می‌کند. این کارخانه از انرژی خودکفا خواهد بود و انرژی سبز مازادی را برای تامین کنندگان محلی و شبکه ملی تولید می کند.

مائوریسیو میراندا، مدیر مهندسی سوزانو و مسئول ساخت کارخانه، می‌گوید : این کارخانه خمیر کاغذ جدید ظرفیت تولید ما را افزایش می دهد و در عین حال اثرات زیست محیطی ما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و از اهداف مالی و زیست محیطی ما حمایت می کند. فن آوری های پیشرفته به کار رفته در راستای تعهد ما به پایداری و نوآوری است. اعتماد و قابلیت اطمینان در پروژه‌ای مانند این ضروری است، و ما به هردو این مهم  با مشارکت با ANDRITZ دست یافتیم.

شرکت ANDRITZ یک آسیاب خمیر کاغذ بسیار کارآمد با فناوری های پیشرو برای تولید الیاف و بازیافت شیمیایی بر اساس EPCC (مهندسی، تدارکات، ساخت و ساز، کارهای عمرانی) عرضه کرد. این مجموعه  شامل یک کارخانه کامل پردازش چوب با پنج خط خرد کردن، بزرگترین خط فیبر تک خطی جهان (ظرفیت بیش از 8000 adt/d) با فناوری منحصر به فرد شستشو و سفیدکننده بر اساس DD-Washers، یک سیستم نوآورانه خشک کردن خمیر کاغذ با دومدل انرژی می باشد. -خطوط خشک کن خمیر کاغذ کارآمد، یک کارخانه تبخیر کم مصرف، یک دیگ بازیابی HERB برای به حداکثر رساندن تولید بخار برای تولید برق، یک دیگ قدرت زیست توده مبتنی بر فناوری ANDRITZ EcoFluid Bubbling Fluidized Bed )BFB) با کارایی بالا، و یک دستگاه کامل احیا کننده الیاف و دو کوره آهک سازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *