اخبار

رشد ۸۰ درصدی نمایشگاه چاپ و بسته بندی مصر

01p2p

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی Print 2 Pack  شامل بخش هایی چون صنایع کاغذ، مقوا، چاپ و بسته بندی، بزرگترین و جاه طلبانه ترین رویداد در تاریخ  برگزاری خود است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی، این نمایشگاه با وسعت بیش از 20000 متر مربع، افزایش قابل توجهی 80 درصدی نسبت به سال گذشته دارد و میزبان بیش از 420 شرکت خواهد بود که نشان دهنده رشد و نوآوری این بخش است.

این نمایشگاه که از 8 تا 10 سپتامبر 2024 در مرکز نمایشگاه های بین المللی مصر (EIEC) برگزار می شود، تحت نظارت چندین نهاد مهم دولتی از جمله ریاست شورای وزیران، وزارت صنعت و تجارت؛ وزارت محیط زیست؛ شورای صادرات چاپ، بسته بندی و کاغذ؛ و فدراسیون عربی صنایع کاغذ، چاپ و بسته بندی (AFPPPI) برگزار خواهد شد.

یکی از ویژگی های قابل توجه نمایشگاه امسال افزایش چشمگیر مشارکت بین المللی است. 120 غرفه‌دار از چین، آلمان، هند، ایتالیا، کویت، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی و ایالات متحده مشارکت خود را تایید کرده‌اند و جذابیت جهانی بسته چاپ 2 را برجسته کرده‌اند.

این نمایشگاه انتظار دارد بیش از 20000 بازدید کننده تخصصی داشته باشد. تلاش‌ها در زمینه بازاریابی و تبلیغات برای دستیابی به این هدف تشدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *