مقالات

غرفه سازی در فضای باز

photo 5863749537779269097 y

اگر به دنبال یک کار جدید و جذاب هستید تا خود را در نمایشگاه پیش رویتان بیشتر نشان دهید، یکی از راه های بسیار خلاقانه غرفه سازی در فضای باز است. نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات شرکت خود در فضای باز باعث می شود تا اولین چیزی که نگاه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به آن می افتد، غرفه شما در محوطه باشد.

این مدل غرفه ها معمولا در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی، نمایشگاه کتاب، جشنواره ها، کنفرانس ها و… مورد استفاده می تواند قرار بگیرد و مناسب کسب و کارهایی است که می خواهند با مشتریان، شرکا و عموم مردم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

انواع مختلف غرفه های نمایشگاهی فضای باز

انتخاب نوع غرفه نمایشگاهی فضای باز به عواملی مانند نوع رویداد ، هویت برند شما ، بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

غرفه های فضای باز مدولار: اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای آن بگوییم می توان گفت: این غرفه ها از قطعات قابل جدا شدن تشکیل شده اند که می توانند به صورت سفارشی طراحی و ساخته شوند.

غرفه های کانتینری: در این غرفه ها از کانتینرهای حمل و نقل استفاده می کنند که می توان آنها را به راحتی در محل نمایشگاه مونتاژ کرد.

غرفه های پاویون: این غرفه ها فضای بزرگی را ارائه می دهند و برای رویدادهای بزرگ مناسب هستند.

غرفه های سفارشی: این غرفه ها به طور خاص توسط شرکت های غرفه سازی برای مطابقت با موضوع رویداد یا نمایشگاه طراحی شده اند.

غرفه های محصول: این غرفه ها مخصوص به نمایش گذاشتن محصولات طراحی می شوند.

غرفه های سبز: این ایستگاه ها از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و به بازدیدکنندگان یادآوری می کنند که شرکت شما متعهد به حفاظت از محیط زیست است.

مزایای غرفه نمایشگاهی فضای باز

استراتژی تبلیغاتی عالی: با استفاده از بنرها، تابلوها و سردر جذاب که از فاصله دور به راحتی قابل مشاهده هستند، می توانید پیام برند خود را منتقل کنید. این یک فرصت بی نظیر برای شماست تا برند خود را در ذهن عابران ماندگار کنید.

رقابت کمتر: اکثر کسب و کارها غرفه های خود را در داخل سالن های نمایشگاهی رزرو می کنند. شما با قرار دادن غرفه خود در فضای باز یک کار خاص و منحصر به فرد می کنید که در ذهن بازدیدکنندگان ماندگار می شوید. همچنین به دلیل غرفه های کمتر در فضای بیرون، رقابت برای جلب توجه بازدیدکنندگان بسیار کمتر است و فرصت بیشتری برای برقراری ارتباط دارید.

مناسب برای تمام رویدادها: این غرفه ها می توانند برای انواع مختلف رویدادها از نمایشگاه های بین المللی گرفته تا نمایشگاه های کوچک و جشنواره ها و گردهمایی های اجتماعی سازگار هستند. به همین دلیل مهم نیست در چه رویدادی می خواهید شرکت کنید، غرفه سازی فضای باز همیشه می تواند یک انتخاب برای شما باشد.

فضای صمیمانه: نمایش محصولات و خدمات خود در فضای آزاد، یک حس راحتی و غیررسمی ایجاد می کند که باعث می شود تعاملات طولانی تر و جذاب تری بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان صورت بگیرد.

ویژگی‌های کلیدی

طراحی همانطور که می دانید طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از مهم ترین مراحل غرفه سازی است. طراحی غرفه شما باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند بازیدکنندگان را از هر قسمت نمایشگاه به خود جذب کند و نمایانگر برند و هویت شما باشد.

مقاومت در این مدل غرفه سازی، به دلیل قرارگیری غرفه در فضای باز، باید در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران، باد و نور خورشید مقاوم باشند. پس نیاز است که از مواد و مصالح با کیفیت و محکم استفاده شود تا بتوانید مطمئن باشید که غرفه شما در طول نمایشگاه سالم و محکم می ماند.

سردر غرفه بازیدکننده ها از کنار غرفه شما در فضای باز عبور می کنند و باید غرفه شما به صورتی طراحی شده باشد که چشم آن ها را بگیرد و همچنین بهتر است در غرفه خود از سردرهای جذاب استفاده کنید تا پیام و پیشنهادات کلیدی شرکت شما را به سرعت منتقل کند.

نورپردازی نورپردازی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید به ویژه اگر غرفه شما در فضای باز است. زیرا ممکن است نور محوطه مناسب نباشد و همچنین در شب نور کمتر از روز است. بنابراین باید نورپردازی شما به گونه ای باشد که محصولات و خدمات شما را بتواند در این شرایط به بهترین حالت نشان دهد.

نمایش محصول اگر کسب و کار شما محصولات فیزیکی برای به نمایش گذاشتن دارد، باید یک محیط خاص برای نمایش محصولات خود در نظر بگیرید و به شیوه چیدمان محصولات خود فکر کنید. تا محصولات خود را در بهترین صورت ممکن نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *