اخبار

فیلم cpp جدید با بهبود عملکرد و پایداری

0henkel

دو شرکت Henkel Adhesive Technologies همراه با Panverta CPP، تولیدکنندگان پلی‌پروپیلن  (CPP)و پلی‌اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE ) فیلم‌هایی با لایه مانع اکسیژن بهبودیافته تولید کرده است که کاهش تعداد لایه‌های بسته‌بندی را برای محافظت از مواد غذایی خشک ممکن می‌سازد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی، مواد غذایی خشک مانند آرد، برنج یا ماکارونی می توانند در معرض هوا، نور یا رطوبت به سرعت فاسد شوند یا طعم خود را از دست بدهند. بنابراین بسته بندی مواد غذایی خشک باید هوابند، ضد نور و ضد رطوبت باشد. بسته بندی با کیفیت بالا که تمام این الزامات را برآورده می کند معمولاً از چندین لایه از مواد مختلف تشکیل شده است. به گفته این شرکت، بازیافت این مواد کامپوزیتی اغلب دشوار است زیرا نمی توان آنها را به راحتی جدا کرد.

همکاری هنکل با PT. Panverta Cakrakencana، یکی از تولیدکنندگان برجسته فیلم در اندونزی، با موفقیت بسته‌بندی را برای بهبود عملکرد مانع اکسیژن پلی‌پروپیلن فلزی (CPP) به کمتر از 0.5 سی سی بر متر مربع در روز و فیلم‌های CPP با پوشش اکسید آلومینیوم (AIOx (ارائه کرده است با کمتر از 8 سی سی در متر مربع در روز. نوآوری‌های مشترک توسعه‌یافته تضمین می‌کنند که این ویژگی‌های حیاتی مانع اکسیژن برای بسته‌بندی مواد غذایی خشک هنگام تغییر از طرح‌های چند ماده‌ای به پلی‌پروپیلن تک ماده (PP)قابل دستیابی است.

سهم هنکل در این همکاری، پوشش مانع اکسیژن قابل بازیافت Loctite Liofol است. طیف محصولات Liofol مزایایی را برای تولید کنندگان فیلم و بسته بندی با گزینه های پوشش آفلاین و درون خطی ارائه می دهد. به دلیل خاصیت مانع اکسیژن بالا، این پوشش طراحی بسته بندی جدیدی را با استفاده از تنها یک ماده امکان پذیر می کند. این امر باعث کاهش مواد مصرفی در بسته بندی مواد غذایی می شود. همچنین دارای گواهی قابل بازیافت توسط cyclos-HTP است و توسط انجمن بازیافت‌کنندگان پلاستیک (APR)به عنوان مطابق با پروتکل راهنمایی حیاتی برای فیلم‌های پلی‌اتیلن و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر شناخته شده است.

از آنجایی که بسته بندی تک ماده ای نیازی به تفکیک به اجزای مختلف ندارد، کیفیت بازیافت افزایش می یابد در حالی که تلاش و هزینه بازیافت کاهش می یابد. لایه مانع اکسیژن را می توان روی فیلم های OPP (پلی پروپیلن گرا) و پلی اتیلن (پلی اتیلن) ​​با سرعت بالای ماشین بیش از 150 تا 200 متر در دقیقه و وزن کمتر از 1 گرم بر متر مربع در هر دو فرآیند چاپ فلکسو و گراور اعمال کرد. همچنین با شفافیت بالا مشخص می شود. محصول جدید اواخر اکتبر رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *