مقالات

میزان اثر بخشی بالن های تبلیغاتی:

Gas and air advertising balloons

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار مورد توجه عامه مردم در تمامی گروه های سنی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که بالون های تبلیغاتی در رنگ ها و مدل های متفاوت تولید و عرضه می شوند لذا از این رو شما صاحبان مشاغل و برندهای معتبر می توانید هر مدلی که شباهت و همگنی بیشتر و به خصوصی به کسب و کار شما دارد را جهت تولید بالن تبلیغاتی به کادر مجرب شرکت دنیای نو سفارش داده تا بر اساس درخواست شما عزیزان بالن تبلیغاتی مورد نظرتان تولید گردد. لازم به توضیح است پس از تولید بالن تبلیغاتی این نکته حائز اهمیت است که چه متن و لوگوی را میخواهید بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید تا بتواند اثربخشی بیشتری را برایتان به همراه داشته باشد.

بهترین نوع تبلیغات برای بازخورد بسیار:

ما در شرکت دنیای نو همیشه به مشتریان خود این نکته را اذعان می نماییم که بهترین نوع تبلیغات این است که با حداقل کلمات و ترام ها و اعداد بتوانید بازخورد بسیار قابل توجهی را به سمت خود معطوف نمایید لذا از این رو لازم است شما سروران بتوانید از نام و نشان تجاری خود و یا آدرس شبکه های اجتماعی و همچنین شعار تبلیغاتی خویش استفاده نمایید که یکی از بهترین انواع چاپ بر روی بالن تبلیغاتی می باشد که تأثیر و اثربخشی زیادی را برای شما سروران در بر خواهد داشت. حال در این مقاله قصد داریم که میزان اثربخش بالن تبلیغاتی را برای شما سروران تا حدودی توضیح دهیم.

میزان جلب توجه بالن های تبلیغاتی:

از این رو با توجه به اینکه تمامی افراد به هر جسمی که در آسمان قرار گرفته باشد به نوعی تعلق خاطر داشته و باعث جلب نظر ایشان می‌شود و به همین دلیل بالن های تبلیغاتی که در بر گرفته همین حس غریزی تمامی ما انسان ها می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار می گیرد. لذا شما مدیران کسب و کارهای مختلف میتوانید از این مزیت بالقوه استفاده نموده و بازخورد بسیار خوبی از تبلیغات روی بالن تبلیغاتی در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت به دست آورید. شایان ذکر است این امر سبب می‌شود که شما بتوانید تاثیر بسیار محسوسی را در میزان رشد کسب و کار خویش، میزان فروش و سودآوری و برندینگ شدن نام و نشان تجاری خود به دست آورید.

با توجه به تجربه چندین ساله که شرکت دنیای نو در امر تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی دارد، این نکته برای ما محرز شده است که باید تبلیغات در نگاه اول تاثیر خود را بر روی مخاطب بگذارد. حال این نکته که چطور می‌توانیم به این مهم دست یافته و تبلیغات خود را به نوعی به مرحله اجرا رسانیم تا بتوانیم از تاثیرات تبلیغات در عرصه های مختلف و مدل ها و شاخه های متنوع به خوبی استفاده نماییم، اهمیت فراوانی دارد. لذا شرکت دنیای نو از بهترین نوع چاپ بر روی بالن تبلیغاتی را استفاده می نماید.

بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی:

بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی جایی است که بلندترین ارتفاع را داشته باشد. مثلاً در نظر بگیرید ساختمانی که بالن تبلیغاتی در آنجا نصب می شود باید ارتفاع بلندتری نسبت به سایر ساختمان‌های همجوار داشته باشد و یا در محلی که لازم است بالن قرار بگیرد باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد که دید بسیار مطلوبی را در اختیار مخاطب قرار دهد. لذا در نظر بگیرید اگر ساختمان های همجوار و محلی که بالن نصب میشود، بلندتر از ساختمان اصلی باشد تا حدودی دید بالن کور شده و همچنین ممکن است در اثر تکان خوردن به وسیله باد و شرایط جوی به ساختمان های همجوار اثبات کند و دچار پارگی و نشتی گردد.

پس بهترین راه حل در امر نصب بالن تبلیغاتی محلی با ارتفاع بلند و تا حدودی باز است که ساختمان های بلند و اجسام تیز در اطراف آن نباشد و همینطور نسبت به خیابان هایی که به ساختمان و محل مورد نظرتان که بالن در آنجا قرار میگیرد شعاع دید مطلوبی داشته باشد و همگان بتوانند از ظرفیت تبلیغاتی بالن های تبلیغاتی به صورت مطلوب استفاده نموده و بازخورد بسیار عالی را برای شما در بر داشته باشد و همینطور شایان ذکر است که ارتفاعی که بالن در بلند ترین حالت می تواند از سطح زمین قرار بگیرد ۵۰ الی ۶۰ متر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *