اخبار

نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ فرصتی طلایی برای تبادل اطلاعات و برندینگ

21035

به گزارش ستاد خبری هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات سهم نمایشگاه کاغذ و مقوا به دلیل تخصصی بودن در این صنعت بسیار زیاد است و می‌توان آن را یک رویداد تأثیرگذار برشمرد. معمولاً تولیدکنندگان صنایع بزرگ در کشورهای پیشرفته‌ای مانند آمریکا و کشورهای اروپایی هنگامی‌که دستاوردی کسب کنند یا تکنولوژی خاصی را ابداع و ثبت اختراع کنند یا با الگوبرداری از شرکت‌های دیگر محصولی را تولید کنند، زمانی را برای بهره‌برداری از این تولیداتشان دارند و وزارت صنایع این کشورها نیز پس از پایان این زمان مقرر این دستاوردها را با تولیدکنندگان دیگر به اشتراک می‌گذارد.

وی در همین رابطه تصریح کرد: متأسفانه چنین اتفاقی در کشور ما رخ نمی‌دهد اما نمایشگاه‌ها در حوزه اشتراک‌گذاری اطلاعات میان تولیدکنندگان مختلف و آشنایی با نقاط قوت یا ضعفشان و همچنین تهیه استراتژیک پلن به‌منظور بهبود فرآیندها مؤثر هستند. از سوی دیگر شرکت‌ها برای ایجاد ارتباطات مؤثر و ارزش‌افزا با رقبایشان باید هزینه‌های بالایی را صرف کنند اما نمایشگاه بهترین بستر برای گردش اطلاعات مؤثر است که می‌تواند منجر به بهترین بهره‌برداری از موقعیت‌های کاری شود. از همین رو نمایشگاه کاغذ و مقوا نیز از این قاعده مستثنا نیست و فرصتی مغتنم برای آشنایی با فضای تولیدی، وارداتی و تکنولوژیکی این صنعت به شمار می‌آید.

گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *