مقالات

همه چیز درباره استند تبلیغاتی

استند رول آپ پایه پهن 4560

استندهای تبلیغاتی دارای طیف متنوعی از اشکال، اندازه ها و طرح ها هستند که طیف وسیعی از اهداف و تنظیمات بازاریابی را ارائه می دهند. این استندها چه یک پایه بنر شیک که چاپ پر جنب و جوش را به نمایش می گذارد، یک صفحه نمایش پاپ آپ قابل حمل که با جلوه های بصری خیره کننده توجه را به خود جلب می کند، یا یک پایه بروشور محکم که مواد تبلیغاتی را مرتب می کند، این استندها تطبیق پذیری بی نظیری را در رفع نیازهای هر کمپین بازاریابی ارائه می دهند. علاوه بر این، ماهیت سفارشی‌سازی آن‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پیام‌ها و برندسازی را متناسب با اهداف خاص و جمعیت‌شناسی هدف قرار دهند. از کاربردهای مهم استند نمایشگاهی در غرفه سازی و غرفه آرایی می باشد و می توان از آنها در فروشگاه‌ها برای معرفی محصولات بهره برد. استند تبلیغاتی ابزاری مهم، بسیار مفید و مؤثر برای تبلیغات می باشد که تأثیر بالایی در افزایش فروش دارد. از استندهای تبلیغاتی می توان در مکان‌هایی مانند معابر، داروخانه ها، فروشگاه‌ها، سالن‌ها، نمایشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس، دفاتر و شرکت های مختلف استفاده کرد.استندهایی که در بازار وجود دارند بسیار متنوع هستند و با توجه به نیاز مشتری و کاربردی که از تهیه استند می خواهید داشته باشید مناسب‌ترین استند را می توان تهیه نمود.از کاربردهای مهم استند نمایشگاهی در غرفه سازی و غرفه آرایی می باشد و می توان از آنها در فروشگاه‌ها برای معرفی محصولات بهره برد.

بررسی انواع استند

استندهایی که برای محیط های تبلیغاتی سربسته استفاده می شود را استندهای indoor banner و استندهای فضای باز راoutdoor banner  می گویند.

همانطور که اشاره شد استندهای تبلیغاتی برای مکان‌های عمومی از جمله فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها مناسب هستند. یک استند که دارای طرحی زیبا و رنگبندی جذاب می باشد، موجب جلب توجه بسیاری از افراد می گردد.

استند تبلیغاتی در چه مکان‌هایی قرار می گیرد؟

استندهای تبلیغاتی بیشتر در مکان‌هایی که خرید در آنجا انجام می شود مانند فروشگاه‌های مختلف، هتل، مراکز خرید، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از استندهای تبلیغاتی

-استندهای تبلیغاتی دارای قیمت ارزان و اما تأثیرات بالا در تبلیغات می باشند.

-از استندهای تبلیغاتی می توان در فضای داخل و خارج استفاده کرد.

-دارای طراحی راحت می باشند و طراحی و چاپ آنرا به راحتی می توان تعویض نمود.

-استندهای تبلیغاتی دارای سایزهای متنوع هستند که در نمایشگاه‌ها و یا هر جای دیگری که مورد نیاز باشد به راحتی انتخاب می شوند.

-از استندهای تبلیغاتی دوطرفه نیز برای تبلیغات می توان بهره برد.

-استندهای تبلیغاتی قابلیت حمل آسان و نصب سریع را دارند.

-استندهای تبلیغاتی را می توان در سایزهای خاص ساخت.

چاپ استند تبلیغاتی

اندازه استندها اصولاً 200*90 و 60*160 سانتی متر می باشد. در مورد چاپ استند تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی باید در نظر گرفت که هر استند دارای طراحی و چاپ مخصوص به خود از نظر متریال می باشد.

مراحل ساخت و تولید استند

در ابتدا طرح استند توسط گرافیست های با تجربه دنیای نو با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ یا کورل طراحی می گردد.

سپس طرح مورد نظر در ابعاد لازم چاپ می شود بطور مثال اگر جنس چاپ آن پلات لمینت باشد در دستگاه پلاتر چاپ می شود.

در صورت نیاز طرح چاپ شده توسط دستگاه لمینیتور، لمینت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *