مقالات

چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

Promotional gifts 1

هدیه تبلیغاتی راهی منحصر به فرد برای تبلیغات شرکت و حفظ برند در ذهن مشتریان است. این هدایا افراد بسیاری را با برند شرکت آشنا کرده و تصویری از شرکت را منعکس می‌کند. از هدایا تبلیغاتی می‌توانید به عنوان پاداش برای مشتریان وفادار که مبلغ مشخصی را خرید می‌کنند در نظربگیرید. اقلامی که به عنوان محصول تبلیغاتی در نظرگرفته می‌شود، معمولا هدایای رایگانی هستند که نام، آرم یا پیام شرکت را روی خود دارند.

بسیاری از مردم زمانی که به هدیه تبلیغاتی فکر می کنند به یاد خودکار، تی شرت، تقویم ، گلدان تبلیغاتی می افتند. موارد دیگری مانند بطری های آب، کیف های حمل و نقل، دفترچه یادداشت یا گلدان و نمونه‌های بیشتری نیز هستند. با این حال، تقریباً هر چیزی که فکرش را کنید می‌تواند به یک هدیه تبلیغاتی تبدیل شود.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

هنگامی که محصولی را رایگان در مراسمات و همایش‌ها هدیه می‌دهید، حس موفقیت را برای گیرنده ایجاد می کنید. آن‌ها احساس می‌کنند کاری که انجام داده‌اند آن‌ها را شایسته کسب این محصول رایگان کرده است. حس وفاداری ارائه محصولات رایگان در مورد کارمندان نیز موثر است. می توانید این موارد تبلیغاتی را در رویدادها یا مهمانی‌های شرکت خود به آنها بدهید.

این هدایا باعث می‌شود که کارمندان احساس کنند در شرکت ارزشمند هستند و هر بار که از آن هدیه استفاده می کنند، حس وفاداری بیشتری به شرکت ایجاد می‌شود. به طور متوسط، هدایا تبلیغاتی حدود پنج ماه نگهداری و 1000 بار دیده می‌شود. با این حال، هر چه هدیه تبلیغاتی مفیدتر باشد، مدت بیشتری نگهداری می‌شود و تأثیر گذاری آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

دلایلی وجود دارد که چرا هدایای تبلیغاتی، یکی از اولین تکنیک‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است وعلت استفاده از هدایای تبلیغاتی چیست؟ اگر یک دقیقه به خانه یا محل کار خود نگاه کنید، احتمالاً خواهید دید که حداقل یک محصول تبلیغاتی در اطراف شما وجود دارد. امروزه هدایای تبلیغاتی با وجود تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال همچنان پربازدیدترین شکل تبلیغات در میان مصرف‌کنندگان هستند.

هدایای تبلیغاتی بسیار فراتر از آگهی‌های بازاریابی معمولی و سایر ایده‌های تبلیغاتی مشابه هستند. تقریباً 72 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی در یک نمایشگاه گفتند که برندی را که کالا را به آنها هدیه داده به خاطر دارند. این عدد نشان دهنده دیده شدن برند شما با هدایای تبلیغاتی است. در زیر علت استفاده از هدایای تبلیغاتی را ذکر کرده ایم:

بهبود شناخت برند

اگر می خواهید مشتریان جدیدی به دست آورید، باید مطمئن شوید که آنها با برند شما و آنچه را که ارائه می دهید آشنا هستند. هدایای تبلیغاتی به مشتریان کمک می‌کند که برند و خدمات شرکت را به خاطر بسپارند. اگر هدیه تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کنید مدت طولانی برای آن‌ها باقی می‌ماند که شرکت و برند شما را یادآوری می‌کند.

قرار گرفتن در معرض دید

برخی ازاقلام تبلیغاتی برای چند ثانیه جلوچشم مشتری باقی می‌مانند. در نظر داشته باشید که آیتم‌های تبلیغاتی مفید می‌توانند در اکثر مواقع در معرض دید قرار بگیرند. با این کار هزاران نفر با برند شما آشنا می‌شوند و آن را در ذهن خود می‌سپارند.

موجب بازاریابی دهان به دهان می‌شود

تبلیغات دهان به دهان یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی است و باید تا حد امکان از آن استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی موجب صحبت کردن در مورد برند و شرکت می‌شود که مصرف کنندگان را به ارئه اطلاعات دعوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *